15 Feb 2007

Un mic urias (de la Adrian Pascut)

Cand am venit din Kiev in decembrie, cred ca pe 5, marti, a fost programul de Sahaja Yoga. L-am vazut cand am iesit. Am ramas cateva secunde bune langa dansul fara sa spun nimic sau mai bine zis fara posibilitatea de a spune ceva. Dupa aceste clipe de liniste m-am despartit de el. Daca trebuie sa admir o calitatea a domnului Raicu atunci este o calitate uriasa. Nu tin minte ca dansul sa fi barfit/criticat vreodata pe cineva. A fost un mic urias: nu a incercat sa impresioneze insa chiar si prin aceasta calitate el era impresionant. Nu tin minte ca dansul sa fi spus vreo vorba urata sau sa fi demonstrat severitate in fata cuiva sau sa fi facut acei “ochi severi”. Numai prin prisma acestor doua calitati el este un model si un exemplu pentru noi toti. Ar trebui sa ne dorim cu totii, aducandu-ne aminte de calitatile sale, sa incercam sa ni le insusim.

No comments: