31 Jan 2007

Dl Raicu

Dragii mei,

Cei care l-au cunoscut pe dl Raicu cred ca sunt de acord cu mine ca a fost o persoana cu totul speciala. Eu personal l-am cunoscut cand aveam 16 ani si pot sa spun ca, desi era poate de 4 ori mai in varsta decat mine, tot de atatea ori era mai activ in raspandirea Sahaja Yoga in Bucuresti si in intreaga tara. Si raportul s-a pastrat cu trecerea timpului.

Din pacate, minutatele memorii pe care le avem legate de dansul se vor pierde cu trecerea timpului. As dori sa va propun sa incercam sa pastram aceste memorii si sa realizam o pagina de web care sa le includa.

Pentru aceasta va rugam sa-mi trimiteti pe adresa dragos_ionel@yahoo.com un email cu textul pe care doriti sa-l adaugati.

De asemenea, daca aveti poze in format electronic cu domnia sa, va rog sa mi le trimiteti. Daca le aveti pe hartie, vor incerca sa gasim pe cineva sa le scaneze.

Numai bine,
Dragos

No comments: